Receptionist/kontorsassistent med känsla för service 2018-04-27T15:53:26+00:00

Receptionist/kontorsassistent


Brann är en av Nordens större fullservicebyråer inom immaterialrätt, som skapar, förvaltar och försvarar över 60 000 rättigheter åt över 4 000 klienter inom alla branscher och tekniska områden. Med drygt 50 medarbetare och med kontor i Stockholm, Uppsala, Malmö och Göteborg erbjuder Brann kvalificerade tjänster och rådgivning inom allt som har med immaterialrätt att göra.

Är du en serviceinriktad, ansvarstagande och social person på jakt efter ett varierat arbete? Är du dessutom noggrann, har en administrativ förmåga och är flexibel? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu en receptionist med administrativ inriktning. Tillträde så snart som möjligt.

Tjänsten innebär att vara företagets ansikte utåt. Vår receptionist tar emot besökare och ska ha förmågan att ge en professionell service till såväl kunder- som internt inom företaget. I tjänsten ingår till stor del administrativa arbetsuppgifter såsom exempelvis kontroll och jämförelse av texter på svenska och engelska, korrespondens med kunder och fakturering. Det ingår även mer sedvanliga receptionistuppgifter såsom svara i telefon, posthantering/bud, skötsel av konferensrum och kök, diverse beställningar och scanning av dokument etc.

Du ska kunna uttrycka dig mycket väl i tal och skrift, på såväl svenska som på engelska. Du ska ha goda datorkunskaper, främst i Officepaketet. Vidare har du hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du har lätt för att ta egna initiativ, är självständig, ödmjuk och prestigelös.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Stockholm. Vi sitter i ett modernt kontor
på Drottninggatan 27.

BRANN AB tillämpar kollektivavtal. Vi har förmånspaket som inkluderar tjänstepension, friskvårdsbidrag och rikskuponger. Vi värnar om ett bra arbetsklimat och nöjda medarbetare.

Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan bestående av CV inklusive löneanspråk samt personligt brev till nyrekrytering@brann.se. Märk din ansökan ”Receptionist/kontorsassistent”. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in dina ansökningshandlingar.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Karin Dowlatschahi via email karin.dowlatschahi@brann.se

Tillbaka till lediga tjänster

Karriär

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen accepterar du användandet av cookies. Mer information.

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng